Expositie ‘Woord & Beeld’ in Wijhe

Vanaf donderdag 3 oktober 2024 is de nieuwe expositie ‘Woord & Beeld’ geopend voor publiek bij de Historische Vereniging Wijhe. Kunstenaar Christien de Jong en schrijver Sylvia Hubers bundelden hiervoor hun krachten.
De stijl van Christien de Jong kenmerkt zich door een explosie van vormen, materialen en enthousiasme; Sylvia Hubers exposeert met nieuw werk en gedichten, waarvan sommige teksten resoneren met het werk van Christien.
De expositie ‘Woord & Beeld ‘is te zien in het pand van de Historische Vereniging Wijhe, Langstraat 52. Openingstijden zijn van di. t/m vrij. van 10-12 uur en van 14-16 uur en op za. van 10-16 uur.
Kom je kijken?

Boeken van Sylvia Hubers

De volgende twee boeken van Sylvia Hubers zijn tijdens de expostie te koop bij de Historische Vereniging Wijhe

Zelven